De 6 van januari

De laatste dag van januari, de eerste maand van dit jaar. Het vorige jaar eindigde waarmee het nieuwe jaar weer begon. Fijn dat het steeds beter gaat, er komt weer wat ruimte voor mijn blog. Ik probeer ook bewust te vertragen, met als gevolg dat ik met dit bericht al enkele dagen bezig ben. Iedere keer een stukje….

Mijn poging om wat rust te vinden in Eindhoven blijkt niet zo’n succes. Maar wel een mooi zicht op de kerk. Het licht in mijn kamer geeft een leuk effect.

Veel sneeuw aan het begin van de maand. De vlinderstruik had het er zwaar mee. Ik vind het een paar dagen leuk, dan is het wel weer genoeg geweest.

Deze maand was ik jarig en dat vierden we lekker klein. Ik werd ontzettend verwend met mooie cadeaus. Het was een fijne verjaardag, ik kijk er graag op terug.

Even bij het bootje kijken, vooral op de sterfdag van mijn vader is die behoefte er wat meer. Het is ontzettend mistig die dag, het voelt soms als het einde van de wereld.

Dit was ook januari, helaas. Regelmatig even bijkomen in bed, wat rust opzoeken.
Ik merk wel dat het steeds een beetje beter gaat, dus dat is erg fijn.

Een stuk wandelen op zondagochtend, zoals hier bij Gorp en Roovert. Een mooi wandelgebied. Daar kwamen we dit bijzondere gebouw tegen.

Lees ook eens

  • Week 21

    Het is alweer even geleden dat ik een weekoverzicht plaatste. En ik ben nog zoekende naar een manier die goed voelt. Ik kom nu uit op onderstaand overzicht, gewoon de puntjes van afgelopen week.

  • Week 24

    Het bloggen is nog steeds iets waar ik nog niet helemaal de energie en inspiratie voor kan vinden. Het bijhouden van mijn week in een notitie lijkt al wel meer een gewoonte te worden. Dus hieronder weer een opsomming van de afgelopen week.

  • De week van 10 april

    Het lijkt alweer een hele tijd geleden, een weekoverzicht. Toch valt dat mee, als ik zie dat 20 maart de laatste keer was. Het zijn ook wat andere weken geweest, dan kan het er wel eens bij inschieten. Maar deze week is ie er weer! Maandag De maandag was Tweede Paasdag, waar je al over…

  • De week van 13 november

    Een behoorlijk volle week deze week, dus ook een lekker lang weekoverzicht. Ik kan het heel lastig vinden om meerdere avonden achter elkaar iets op de planning te hebben. Toch kom ik goed de week door en kan ik terugkijken op veel leuke momenten. Maandag En dan begint het normale leven weer, dus ook een…

  • De week van 22 augustus

    De tweede week van onze vakantie, deze week zijn we in Italië. Waar we verblijven in een erg fijn appartement in Larciano van waaruit we van alles ondernemen. We hebben veel op de planning staan, aan lezen komen ik niet eens echt toe. Maandag Na de drukte van Cinque Terre gaan we vandaag de natuur…

  • De week van 5 juni

    Het was een erg intensieve week, deze week. Ik had ook geen energie of inspiratie meer over om nog maar iets anders dan dit weekoverzicht te plaatsen. En met de Day One app ben ik nu extra blij. Want wat heb ik nu ook alweer op welke dag gedaan? Hieronder een overzicht. Maandag Zo spannend,…

3 reacties

  1. Haha, perfect die lampreflectie! Ook in die laatste 2 foto’s vind ik het licht erg mooi. En ja, die mist… ruikt altijd heerlijk en ik snap je eind-van-de-wereld-gevoel.

  2. Zoveel sneeuw! En wat een mooi inpakpapier. En de ronde lamp zit inderdaad wel echt PRECIES goed 😀

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.