persoonlijk

  • 38. Verdriet

    De afgelopen dagen logde ik al een aantal keer in op mijn blog. Ik ging maar weer eens aan de slag met het uiterlijk van blog, een beetje aanrommelen. Ik wil een bericht plaatsen, ik weet alleen niet goed hoe ik moet beginnen. Want het is een vreemde en verdrietige tijd, de afgelopen weken. Vanochtend…

  • 1. Gewoon van me af typen

    Het is al een tijd geleden dat ik een blog typte. Op een ander domein, in een ander tijdperk. Of zoiets.Maar ik mis mijn uitlaatklep, mijn plekje om verhalen en foto’s kwijt te kunnen. Waar ik mijn gedachten kan ordenen, gewoon van me af typen. Ik ben een piekeraar en een doemdenker. Daardoor zit mijn…