Week 22

En zo is er alweer een week voorbij. Raar is dat met tijd. De week is voorbij gevlogen, maar als ik naar de eerste dingen op mijn lijstje kijk, voelt dat alweer langer geleden.

Koeken uit Frankrijk
Zo hoog door de lucht
  • Vanuit Frankrijk weer naar huis, onze hond Puk is deze keer mee geweest en dat ging heel goed. Op weg naar huis rust hij lekker uit. 
  • Onderweg zien we een grote brand, al vanaf Frankrijk kunnen we de rookpluim zien. De brand is in een textielfabriek in België. 
  • Spektakel in de lucht, onze Opus Pod wordt in de tuin geplaatst. Helemaal vanuit de straat achter ons, over de bomen heen. Het is een spannend gebeuren, maar gelukkig stort ie niet naar beneden. 
  • De spanning van het spektakel heeft nog wat nawerking een dag later. Ik zit vol spanning als ik aan mijn opbouwuurtjes begin. Maar het lukt om de spanning te laten zakken. Vooruitgang!
  • Dat stukje vooruitgang zorgt voor een goed gevoel de rest van de week. Het geeft energie.
  • Maar wat is het warm! De zon en die mooie blauwe lucht vind ik heerlijk, maar die warmte, kan dat niet wat minder?
  • Hierdoor voelt het wel al heel erg zomers als we zaterdagavond fijn uit eten gaan. 
  • Ondertussen ben ik samen met de middelste een ontdekkingstocht in Paralives gestart. Ik ben er nog niet handig is. 
  • De week eindigt met niets op de planning. Beetje rondhangen, beetje tv kijken. Ondertussen brandt er een kaartje bij de foto van ons pap. Hij zou jarig zijn.
Bloemen in de vaas
Bloemen op papier

Lees ook eens

  • De week van 6 november

    Inmiddels zit Joris al meer dan een week in Zuid-Afrika. Na een hele week thuiswerken, staat er deze week wel een kantoordag in de planning. De collecte voor Alzheimer Nederland is inmiddels van start gegaan en ondertussen tel ik af naar zaterdag. Maandag Het slecht slapen begint een beetje zijn tol te eisen. Gelukkig kan…

  • De week van 7 augustus

    Eigenlijk vliegt die schoolzomervakantie ook gewoon weer voorbij. Inmiddels zijn we alweer over de helft en Joris en ik zijn weer volop aan het werk. Wel jammer dat het zomerweer ook nog steeds vakantie heeft. Maandag Een half dagje werken, dat is een prima begin van de week. ’s Avonds ga ik met de meiden…

  • 27. Landschotse Heide

    Het is alweer twee weken geleden dat we deze wandeling maakten, over de Landschotse Heide, maar ik wil ‘m zeker nog even met je delen. Mocht je namelijk nog op zoek zijn naar een mooie plek om een niet al te lange wandeling te maken, dan is de Landschotse Heide zeker een aanrader. Ik kwam…

  • 3. Twitter

    Zijn Facebook en Instagram de plekken van de gezellige verhalen en mooie plaatjes, dan is Twitter het afvoerputje van een hoop lelijkheid op internet. Voor ongezouten meningen, negatieve berichten en geklaag ben je op Twitter wel op de juiste plek. Toch kijk ik regelmatig door mijn tijdlijn, voel ik ook die frustratie over die langdurige…

Eén reactie

  1. O, die Opus pod, zo cool! Is het dan een kantoortje? Lijkt me gezellig 🙂

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.