Week 49: Spotify Wrapped en Sinterklaas

Best een drukke werkweek deze keer, met drie hele dagen werken achter elkaar. Maar verder een prima week, die toch ook wel rustig is verlopen. Met daar tussendoor nog een Sinterklaasavond. Maar eigenlijk ben ik al weer meer aan het aftellen naar de kerst.

Maandag

Deze week is voor mij de maandag de handigste dag om naar kantoor te gaan. En ik ben niet de enige, dus een prima werkdag zo. Ik vind het fijn om thuis te werken, maar met een aantal collega’s is het ook wel weer fijn. Maar iedere dag zou ik dat niet (meer) kunnen.

Na het avondeten kijk ik een aflevering van Gooische Vrouwen. Ik loop inmiddels al wel wat afleveringen achter, ik neem er niet de tijd voor om te kijken. Ondanks dat ik het toch wel weer een leuk seizoen vind, na al die jaren toch weer prima om naar te kijken.

Dinsdag

Eigenlijk is de dinsdag de dag dat ik vaak het minste te melden heb. Ik werk dan een hele dag en dat verloopt eigenlijk altijd wel prima. Om 17.00 uur schuif ik dan aan bij het eten. We eten vaak vroeg, want er is altijd wel sport of werk wat nog op de planning staat. Op dinsdag moet één van de kinderen al om 18.00 uur aan het werk.

Joris en ik mogen ‘s avonds nog even naar school voor een 10- minuten gesprek. Laten we het er voor nu even op houden dat de jongste nog moet wennen aan de middelbare.

Woensdag

Omdat het erg druk is aan de telefoon werk ik vandaag een hele dag. En het is echt heel druk, het is een pittige werkdag. Het gaat aan één stuk door. Ik ben dus behoorlijk klaar met de dag als het 17.00 uur is.

In de avond kan ik eens rustig mijn Spotify Wrapped bekijken. Mijn meest beluisterde artiest is Chef’Special. Die had ik niet helemaal verwacht. Waarschijnlijk heb ik veel geoefend, voordat we naar het concert van Chef’Special gingen, afgelopen jaar.

Donderdag

De derde volledige werkdag op een rij, ik merk wel dat ik dat niet meer zo gewend ben. 🙂 Meteen daarna vieren we Sinterklaas. Ons pap komt naar ons toe, we halen wat te eten en daarna is het tijd voor cadeautjes. Het is gezellig zo, een prima avond. Ik word verwend met een leuke pen, lekker adventsthee en fijne tijdschriften.

Vrijdag

Een dag om bij te komen, want ik ben lekker vrij vandaag. Uitslapen lukt natuurlijk weer eens niet. Maar ach, kan ik op tijd in huis aan de slag. Ik zit in een goede schoonmaak-flow, dus dat schiet lekker op. Daarna met de jongste naar de tandarts, die moet op controle voor zijn beugel. Dan nog wat boodschappen doen bij de Lidl. En dan staat er niet zoveel meer op de planning, nog even genieten van mijn vrije dag.

Zaterdag

Als ik op sta lees ik de verschrikkelijke berichten over de portiekflat die in Den Haag is ingestort. Het zijn verschrikkelijke beelden en er is nog zoveel onduidelijkheid. Wat is daar toch gebeurd?

Ondanks mijn hardloopdip ga ik toch hardlopen bij de vereniging. Het is pittig, ik merk wel dat ik minder heb gelopen de afgelopen tijd. De hersteltijd op mijn horloge is na afloop dus behoorlijk hoog.

Zondag

Een lunch met de schoonfamilie, prima voor de zondagmiddag. We lunchen bij Toren4 in Sint Michielsgestel. Een leuke plek om te eten, ik vind het heel sfeervol. Het eten is ook lekker en we kunnen goed bijpraten. De jongste baalt wel een beetje, want die kan niet naar het voetballen. Maar ja, dat kan een keer gebeuren.

In de avond kijken we natuurlijk weer naar Expeditie Robinson, zo langzaam aan komt de finale in zicht. Zou het nu dan toch eindelijk weer een vrouwelijke winnaar worden? Ik ben benieuwd!

Lees ook eens

  • De week van 15 januari

    De week van de sneeuwbom, jarig zijn, hardlopen en voetbal. Maar natuurlijk ook van Wie is de Mol en gewoon weer lekker rustig aan. Maandag Vorige week hoorde ik spannende voorspellingen over een sneeuwbom. Van mij hoefde dat niet uit te komen, want ik ben niet zo’n grote fan van sneeuw. Als het er net…

  • Gekeken #3

    De afgelopen weken keek ik weer wat films, dat was even geleden. Maar niet alleen films. Er was ook een serie, die me redelijk in de ban kreeg. Hieronder vind je een overzicht. Matilda de Musical Op een zaterdagavond was ik samen met de jongste thuis. Er kwam niets op tv, dus zwengelde we Netflix…

  • 35. De Verrassing

    Mijn ereader heb ik even aan de kant gelegd en ik ben begonnen aan mijn voorraad boeken uit de kast. Dat klinkt als een hele grote collectie, maar dat valt wel mee. Toch heb ik zeker nog genoeg te lezen, maar het is zo gemakkelijk om steeds de ereader te pakken. Dit boek lag al…

  • Week 24

    Het bloggen is nog steeds iets waar ik nog niet helemaal de energie en inspiratie voor kan vinden. Het bijhouden van mijn week in een notitie lijkt al wel meer een gewoonte te worden. Dus hieronder weer een opsomming van de afgelopen week.

Eén reactie

  1. Ik werk vijf dagen van 07.15 uur tot 14.45 uur, ik ben op vrijdag dan ook meestal moe en blij dat het weekend is, gelukkig kan ik meestal wat eerder weg op vrijdag. Ik kan me voorstellen dat je na drie intensieve dagen ook doodop was. Stoer dat je bent gaan hardlopen hoor, en je voelde je daarna vast lekker ondanks de langere hersteltijd. Leuke cadeautjes, niets over the top, gewoon wat aardigheidjes en een gezellige avond, zo hoort Sint volgens mij te zijn. Nog even en dan kerstvakantie, ben jij ook vrij?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.