Week 25

Voor deze week verwijs ik je meteen door naar het eerste punt. Het wordt een, voor mijn gevoel, wat rommelig overzicht. Ik schuif het gewoon af op het warme weer, daar word ik altijd wat rommelig van.

Goedemorgen!
Even wat ophalen
  • Wat trots was ik afgelopen week dat het zo goed lukt om een lijstje bij te houden, om het vervolgens de week erna meteen weer niet te doen.
  • Veel vroege ochtenden deze week, maar ik vind het ook wel fijn om vroeg op te staan. Vooral met die warme dagen. Dan zet ik even alle ramen tegen elkaar open om nog even lekker door te luchten. 
  • Met de hond wandel ik naar de bossen. Dat was alweer een tijdje geleden en toch wel fijn om te doen. Waarom doe ik dat dan ook niet vaker?
  • In de avond vind ik de rust om in het tuinhuis wat te gaan bloggen. Hoe fijn is dat!
  • Weer zelf de lijn in deze week met mijn werk en het voelt goed. Het is nu niet zo druk, dat helpt ook wel. Dat belt wel ontspannen. Maar het blijft fijn om te merken dat ik niet alles kwijt ben. 
  • Met dat warme weer hoop ik ook op een goede regenbui en daar mag best wat onweer bij zitten. Dat het wat afkoelt. Maar het blijf bij een beetje gedonder en een kletterbui.
  • Joris werkt hard aan het terras bij het tuinhuis, zelfs in die hitte. Het wordt steeds mooier.
  • Verkouden zijn met 30 graden is niet de meest fijne combi. 
  • Ik her-ontdek de dagboek-app op mijn telefoon en wil die wat vaker gaan gebruiken. 
  • Dan komt toch die flinke onweersbui, erg dichtbij. En een flinke bak regen. 
  • De week wordt afgesloten met een warme laatste atletiekwedstrijd van de middelste. Ik ga eind van de ochtend even kijken. Gelukkig zijn er voor de atleten fijne schaduwplekken. 
  • Na het experimenteren met Paralives heb ik de Sims maar weer eens opgestart. Daar hoef ik niet zo bij na te denken. 🙂 
In de bossen is het wat koeler
Die heeft het ook warm
Hard aan het werk
Tijd voor pauze

En dan gaan we alweer door met de volgende warme week, die start met een jarige. Die baalt vooral dat zijn verjaardag zo dicht op de toetsenweek zit en iedereen druk aan het leren is. We maken er een klein feestje van. 

Lees ook eens

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.